sen uppdatering.

det blev sen uppdatering idag..klockan är ju redan 1,
jag har inte haft lust innan dag..inte haft något att skriva,
iallafall så vaknade jag vid halv 10 eller något sånt..gick ner och åt frukost,
sen hoppade jag in i duschen..annars har jag bara suttit vid datorn idag,
tagit det lungt..jag ska nog göra mig iordning snart,sminka mig och allt..
ska på kalas vid 4,tror jag det var,kalas för min brors fru..så ja,
det blir särket bra! jag tror jag ska ut lite sen..har inte varit ute på hela dagen,
kan ju bli så ibland..känner mig seg och trött..men det ska ändras på!
vi hörs senare,när jag fixat klart mig och allt..kramar!

två bilder på mig från idag..helt osminkad och ofixad' snyggt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0