ovanligt glad.

kom precis hem nu..åkte med pappa till tingsryd,
han fick något larm,så han skulle köra till värmevärket,
jag hade inget för mig så jag åkte med, haha..kul man kan ha ibland,
jag klippte faktiskt gräset innan idag med, jag kan vara duktig ibland,
om jag vill..hihi' jag är ovanligt glad,det är nog vädret?
det piggar alltid upp en, när det är såhär varmt vid 7 på kvällen,
jag har lust att åka motorlyckel? haha,men det får jag göra någon annan dag,
det är faktiskt hur kul som helst, tycker jag då..
imorgon är det ju midsommar,så det kommer lite folk till oss,
alice familj med.. så det blir särket hur bra som helst,
alice och jag ska titta på new moon, eller jag har bestämt det,
får väll se hur det blir med det..men jag tror vi ska det,
annars vet jag inte vad vi ska göra,men kul kommer det bli!
nej..jag har faktikst inget mer att säga,ingen lust att blogga alls..
så det får bli dåligt med uppdatering idag, gah' förlåt.

här är 2 bilder på mig, från innan idag..haha, inte dom bästa,men dom duger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0