ni gjorde dagen,så himla bra.

dåligt med uppdatering idag,jo jag vet det..
men jag har ju inte varit hemma på hela dagen,inte hunnit mobilblogga heller,
men det kommer inlägg nu ikväll istället, iallafall så var jag i tingsryd vid halv 1,
hos alisa..vi tog kort och pratade och sånt,sen ringde sabbe..så hon kom,
eller vi mötte hennne vid halv 2,ja' sen har vi varit nere vid mårdslycke,
det mesta av dagen..satte oss vid bryggan åt glass och bara hade kul!
tog såklart en hel del bilder med,dom kommer i ett annat inlägg sen,
så dom får vänta..gissa vad vi såg i vattnet? en orm..åhh'gah!
haha' vi skrek över hela mårdslycke, så alla bara stirrade..
haha' ja så kan det ju gå..träffade oliver,antonio och martin där med,
så dom följde med oss hem till alisa en stund,
vid 6tiden skulle sabbe hem,så vi gick med henne då,
sen gick jag och alisa till ajla, så vi var med henne sen stund också,
ja..det var min dag,kom hem nu vid 8tiden iallafall,

sabbe och alisa..tack för dagen, ni gjorde den så himla bra,
ni är bäst.. jag älskar er! ♥

vi bjuder på en helt oredigerad bild..sen kommer alla andra i nästa inlägg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0