linnea shoppar.

nu är jag hemma! från en bra dag i Ronneby..
mamma och jag kom dit vid halv 1 tiden..vi gick in till jennie,
sen gick vi nästan direkt ner till stan och kollade runt i affärer,
sånt är alldeles för kul alltså! haha..jag hittade en jacka,
som det kommer en bild på här under sen..
sen gick vi till ett fik och åt massa gott..mysigt värre!
det har varit sånt konstigt väder idag,ibland är det jättevarmt..
sen blir det kallt,nu när man kommer hem här så är det kallare,
jag som hade tänkt att bada i poolen,det blir nog inget av det..
jag går nog ute lite på studsmattan istället,får hoppas på bättre väder imon!
det var ju så fint väder i två dagar,sån där riktig sommarvärme,så härligt!
nu ska jag nog fortsätta att kolla runt på några bloggare,sen går jag nog ut..
vi hörs senare ikväll, kramar! ♥

här är en bild på jackan jag köpte idag..den är från vero moda.
den är hur skön som helst..och supersnygg tycker jag!




Kommentarer
Postat av: Markus

Visst är vädret bättre i Blekinge!? =)

2010-06-18 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0