lyckad dag vid havet.

nu har jag precis kommit hem..har varit vid havet hela dagen,
med alice och mamma..min syster och markus var där med,
så vi har varit där då.. hur skönt som helst var det!
badade ju med,det var iskallt när man gick i kan jag ju säga..
men sen när man hade doppat sig, då var det riktigt skönt!
alice och jag satt och skrattade åt varandra hela vägen hem sen,
åt typ ingenting..vi är ju som vi är, haha' så bäst!
men ja..en super lyckad dag, måste jag säga..hur bra som helst,
innan idag på morgonen med..så kom min bror,linus och maria..
för att hämta Gizmo..så träffade dom en stund, kul!
snart kommer iallafall alice upp till mig igen,så badar vi..
sen sover hon här,det blir kanske att vi sover i husvagnen?
vi får se..sova över ska vi iallafall,massa mys blir det..som det brukar,
nu har jag inte så mycker mer att skriva, ni får ha det så bra,kramar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0