jordgubbar,med mjölk och socker.

sitter här och lyssnar på musik..alice cyklade hem för en stund sen,
eller en timme sen nog ungefär..jag har bara hunnit med att duscha,
kände att jag behövde det,efter allt badande i poolen, haha!
jag och alice har ju flytit runt där i poolen som valar,hela dagen..
jag ska nog ta och äta snart..jordgubbar med mjölk och socker,
det är så himla gott! det äter jag alltid på sommaren..
hihi' ska se om det är något bra på tv,eller om vi har någon film senare..
eller man kanske borde gå ut nu.. när det är så himla fint väder?
jag får se..nu ska jag iallafall ta och äta,för jag är riktigt hungrig,
ni får ha det så bra.. så hörs vi om några timmar, kramar!

här är en bild på mig och alice från sista doppen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0