hundvakt.

glad midsommar!

eller vad man nu säger..haha!
jag steg upp vid 9 idag,sen hoppade jag in i duchen dirket..
så nu har jag precis ätit lite frukost, med mamma bara,
papppa är i tingsryd han fick larm vid halv 8 idag,
vid 3 på natten med.. haha' stackars han säger jag bara!
men han kommer väll hem nu snart,ja..jag ska platta mitt hår snart,
kanske inte än, men om en stund då..föresten ska vi vara hundvakt idag med,
min bror ringde innan,så gizmo kommer någon gång idag och är här tills imon,
hihi..den hunden är för go den, så det är bara bra! alice familj och sen dom andra,
kommer väll vid 2 tiden? jag tror det var det..ja, det blir särket superbra,
nu har jag inget mer att säga.. ha en bra,midsommar!

det passar bra med en bild på mig och Gizmo, nu när godingen kommer..
visst, bilden är väll typ några månader gammal,men den blir bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0