äntligen sol.

hej på er.. alla glada!
just nu sitter jag hemma hos alice,jag råkade komma en timme tidigare..
haha,min klocka gick tydligen en timme före, hihi' men det gjorde nog inget,
iallafall så är ju vädret hur bra som helst idag,jag vaknade vid halv 10,
sen duschade jag och fixade mig lite snabbt,sen direkt ute i solen..
jag låg nog ute på studsmattan en timme eller något,så skönt!
nu ska jag och alice äta lite..så jag hinner inte skriva mer,
vid halv 1 ska vi cykla ner till sara..där blir det nog att vi solar,
och bara ha det skönt..blir särket superbra dag!
vi hörs senare idag.. så fr ni ha det så bra, för det ska jag!


bilden är inte tagen idag..men den är iallafall sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0