ännu en solig dag.

jag tyckte det var dags att skriva ett inlägg nu..så jag gick in,
alice är hos mig med..men hon gick ut och solade nu,
så jag ska med gå ut snart igen efter jag skrivit klart detta..
iallafall så har jag varit med alice och sara idag,sara åkte hem vid 12..
men vi tre hade en jättebra dag igår..och kväll med helt klart!
men sen har jag och alice bara varit ute hela dagen, haft det jätteskönt..
vi har mest legat i poolen,på såna där badmadrasser och annat,
det var hur mysigt som helst.. sen har vi såklart solat med,
bara pratat och tagit det lungt..ikväll ska jag nog bara ligga på soffan,
gå ut lite med kanske..just nu, känns det som om jag ska somna,
vilken minut som helst..men det går inte när alice är i närheten,
man skratta liksom hela tiden..
det är sjukt hur bra humör hon gör mig på..det är tur jag har dig!
jag skriver mer senare, nu ska jag ut till alice..i solen!

föresten så har det varit jättefint väder nu i två dagar,
så jag har varit ute hela dagarna..jag älskar sommaren.hur mycket som helst!


här är lite bilder från dagen i poolen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0