en lyckad helg i åhus.

dålig uppdatering jag vet..jag har inte haft någon lust alls,verkligen inte!
ja iallafall så åkte ju jag med alice till åhus i fredagskväll..till hennes sommarsuga,
vi badade direkt,vid 10 då vi kom dit..det var ju rätt kallt, men ändå rätt skönt med ett kvällsdopp..
jag älskar att bada i havet..det är så himla mysigt att bada på kvällarna med, eller vad säger ni?
men iallafall sen i lörsdag så åkte vi till hällevik,med hennes föräldrar..
dom skulle kolla lite på sommarstugor och sånt..jag och alice följde med, vi badade i havet där med..
solade,åt jordgubbar..bara hade det bra! det finns ju inget bättre än att ligga vid havet..eller hur!?
inte enligt mig iallafall, det bästa som finns ju! idag så har vi bara legat vid stranden med, så skönt!
ätit glass..skrattat och njutit av sommaren..en super lyckad helg måste jag säga, med världensbästa!
hon är för bra för att vara sann..min älskadebästavän! jag saknar henne redan..tro mig, det gör jag!
jag kom hem vid 9tiden ikväll..sen dess har jag bara ätit, pratat lite med mamma och pappa..suttit här,
imorgon vid 3tiden blir det att åka upp till växjö med alice, då är det dags för shopping, yes!
jag vill gärna ha en byxdress helst svart med röda eller rosa blommor, eller något sånt..
så det ska jag leta efter, sen finns det särket massa annat fint man vill ha med, eller hur!?
hihi.. det blir särket ett super bra dag imorgon med, som det brukar bli..
nu har jag ingen lust att sitta vid datorn mer, man blir ju som fastklistrad när man väl sätter sig vid den,
haha..men ja, hoppas ni har hat en lika bra helg som jag..ha det så bra, kramar! ♥

en bild på mig och alice från idag, när vi var och badade i havet..himla mysigt!


Kommentarer
Postat av: a

jag älskar dig!

2010-07-04 @ 22:42:28
URL: http://aliceemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0