en dag på stan med alice.

alice och jag kom hem från stan,för en timme sen ungefär..vi har shoppat lite i kristiansstad idag..himla mysigt! jag hittade ju inte särkilt mycket, bara ett linne som jag visar när jag kommit hem..sen åt vi där och så, jag och alice delade på en tacotallrik mums! ja, en lyckad dag om jag får säga det själv..nu har vi precis druckit upp våra goda drinkar, som alice bror gjorde till oss..snäll är han! just nu målar alice naglarna, haha..men sen när hon är klar tar vi på oss vår bikni och går ner till havet..det var så himla skönt där när vi badade igår, när vi kommit fram..varmt och skönt, så vi hoppas på att det är lika skönt idag..hihi! jag älskar verkligen havet, och sommaren..nej,nu ska jag gå in till alice,föresten,förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har ingen lust att sitta inne vid datorn nu, måste ju vara ute..men jag åker nog hem på torsdag,sen bloggar jag lite mer som vanligt igen..ni får iallafall ha det så bra, för det har jag och ska ha..kramar! ♥

en webbcambild på mig och alice..tagen för bara en stund sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0