till stan med alice snart.

kom precis hem från alice..jag cyklade upp till henne vid 12 idag,
så jag var bara hos alice i 2 timmar idag.. men ja vi var ute och myste,
åt glass och solade lite..nu är jag hemma,jag ska snart äta och prata lite med mamma,
sen vid 3 sticker jag igen.. till växjö med alice det blir särket bra,hoppas man hittar något med..
men det är ju hur varmt som helst ute, så det borde ju inte vara kallare i stan,
men nu ska vi inte klaga..det är skönt när det är såhär varmt, äntligen riktig sommar!
nej.. nu har jag inte tid att sitta här mer, nu ska jag gå ut på alltanen och äta..mums!
ni få ha en fortsatt bra dag.. för det ska jag ha, vi hörs senare ikväll..kramar! ♥

här är jag just nu..mer inlägg kommer när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0