svårt med rubriker.

kom in för en stund sen..har varit ute sen 10 idag ungefär..och nu är klockan halv 3,haha! jag bytte om till kläder nu då, från bikini..det var 25 grader i poolen idag, så varmt har det aldrig varit där..när man badar så skäller alltid gizmo, han är ju en vattenhund så han älskar ju vatten..så han hoppar alltid upp på kanten av poolen, men idag så hoppade han i, haha! han såg så nöjd ut när han låg där i..men fick ju lyfta bort han med en gång,ja så kan det gå..jag har pratat med alice idag med, jag bestämde att jag följer med henne till åhus,vi åker dit imorgon..på förmiddagen vid 1tiden, jag vet inte hur länge jag stannar där.. men några dagar blir det ju,det är så skönt att vara där med alice..havet är så nära, vi kan gå ner dit när vi vill..härligt! det kommer särket en hel del bilder, som kommer upp sen när jag kommer hem igen..nu kommer snart min mormor,morfar..min syster och markus,så blir det att äta lite..prata och sånt, sen vid 5 åker jag och pappa till min bror..tittar på den nya bebisen då,och träffar linusälsklingen med såklart! så det ska bli kul..det kommer nog upp lite bilder med då,men nu ska jag gå ut i solen igen,man få passa på nu när det är så himla varmt..men vi hörs senare då, ha en bra dag! ♥

jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0