snart faster igen.

godmorgon! ♥
har ni sovit gott inatt?
det har jag..men jag vaknade av att mamma ringde och väckte mig..men det var väll ändå dags att stiga upp, fick iallafall reda på att min bror och maria är på bb nu.. så snart är jag faster igen,yes! så jag är verkligen på bra humör..jag tog ett morgondopp i poolen idag..22 grader var det, så det var ju rätt varmt..tur det! sara åker ju till öland idag, så henne kan jag inte träffa..hon är borta i flera veckor nu,så jag får ringa och smsa med henne istället..men det blir väll antagligen att träffa alice idag skulle jag tro,hon ringer nog sen..när hon har vaknat , hihi! nu har jag inte mycket mer att säga..jag ska nog ut och sola snart,visst det är rätt molnigt men ändå varmt..så ja, äsch' vi hörs senare idag.. så får ni ha en bra dag, kramar! ♥

jag bjuder på en helt ofixad linnea..och oredigerad bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0