köpenhamn.

godmorgon!
är alla pigga och glada idag? haha..nu har jag precis ätit frukost, visst det var en stund sen nu,men iallafall..igår vid 8 på morgonen åkte ju min och alice familj till köpenhamn tog tåget då..vi var framme vid 10tiden, då åt vi lite och så..sen gick vi runt där kollade lite i affärer och sånt, (kommer i annat inlägg vad jag köpte) någon annan dag..lite hittade jag iallafall, och mysigt var det..sen lite senare på dagen så gick vi till tivolit och åkte karuseller hur kul som helst! jag älskar verkligen att åka karuseller, finns det något roligare? det är bland det roligaste jag vet..så gårdagen var verkligen hur bra som helst, så lyckad! idag är vi ju hemma i sverige då, kom hem vid halv 1 igårkväll..idag vet jag inte vad som händer, ingen aning alls..vi får se lite, så vi hörs ikväll..har det bra, kramar! ♥

jag och alice i köpenhamn..du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0