i min vildaste fantasi.

nu sitter jag och alice i soffan..och väntar på att tim ska göra någon god drink till oss, mumma! idag har det egentligen inte hänt så mycket, vi skulle ju bowla men nu var det stängt där..riktigt dåligt! vi stack och kollade lite på husvagnar, alice och jag sprang in och kollade i alla,ungefär..men det var ju rätt mysig,sen lämnade vi tillbaka nwe moon, som vi hyrde igår, sen hyrde vi en film till när vi ändå var där, haha och denna gången blev det äntligen midsommar jag vet inte alls om den är bra, får väll se..sen har tim har bokat så vi ska kolla på bio vid 9, den heter i min vildaste fantasi, är det någon som har sett den? den blir nog särket bra, hoppas vi på..vi får se helt enkelt,  men nu har dom tagit fram fika och allt här..hihi gott, så har det så bra.. vi hörs, kramar! ♥

två bilder på mig och alice för 5 minuter sen eller något, haha..jag älskar dig, min lilla ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0