hemma från stan.

nu har jag kommit hem från stan..eller det var särket en timme sen,
men ja iallafall..alice och jag har haft det jättebra! riktigt mysigt..
vi hittade ju lite kläder med..jag hittade ingen byxdress men det gjorde inte så mycket..
(kommer bilder vad jag köpte i ett annat inlägg) innan vi stack hem sen tog vi oss en
milkshake..så gott! men ja, annars så var jag ju hos alice innan idag på dagen..
som jag skrev i ett annat inlägg.. imorgon kommer nog min bror och linus,hoppas på det!
jag saknar dom..isåfall kommer det ju särket lite bilder på sötnosen, hihi!
vi hörs snart igen, hoppas ni har haft en lika bra dag som jag.. kramar! 

jag och alice på stan idag..inte världens bästa bildkvalite heller,men den duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0