hemma från åhus.

nu är jag hemma från åhus..jag har ju varit där med alice sen i måndags eftermiddag..vi har haft det så bra,som man bara kan ha..alice och jag har hittat på allt möjligt, vi har shoppat..legat på stranden solat och badat,(solat och badat har vi ju helt klart gjort mest) men det är ju faktiskt så det ska vara..sen har det ju varit kristianstadagarna eller det är det fortfarande, då är det massa artister som uppträder där..himla mysigt och roligt! så där har vi framför allt varit och kollat lite..sen i torsdags igår då, så var vi i tivoliparken där..så där var det med uppträden bland annat calle och brolle..det var riktigt roligt att vara där med! särkilt när man är med alice..så dom dagarna jag varit med alice i åhus, har varit hur bra som helst..tack gumman! så nu kom jag hem för en stund sen..pappa hämtade mig i åhus vid 2tiden, sen dess hade jag och alice hunnit med att sola,bada och kolla lite på 'åhus beatchhandboll' det är massa som spelar handboll i sanden då..haha,ja det ser ju ni på namnet men iallafall..nu var det 99-00 som spelade, men sen blir det ju äldre och äldre..ja, det kommer lite bilder i ett annat inlägg senare från dagarna med alice, vi har egentligen inte tagit så många..men en hel del ju,nu ska jag gå ner och packa upp min väska..sen ut i solen och prata lite med mamma, hihi! hörs senare, kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0