hasse andersson..vad gjorde vi där?.

har ni haft en bra dag idag? det har jag haft iallafall..idag på morgonen sprang jag alice och mamma en runda här i åhus,sen sprang vi i sanden eller vi gick mest, inte särkilt lätt att springa där..haha, men härligt var det, och varmt! sen gick jag,alice och mamma ner till stranden tog oss ett dopp efter springturen, solade och så.. sen senare kom pappa,tim,carola och inge med..sen låg vi där på stranden solade och badade några timmar..ja annars idag så körde vi ner till hamnen och kollade på hasse andersson han hade typ allsång..haha? jag fattar inte vad vi gjorde där, passade inte oss precis, vi köpte lite glass och sånt, så lite mysigt var det..nu har vi ätit tacos för någon timme sen, spelat lite badminton och sånt med..imorgon bär det av till danmark, med min och alice familj..alltså till köpenhamn hur kul som helst! vi åker vid halv 8 på morgonen, jag ska åka tåg för första gången, haha..jag ser verkligen fram imot det, haha men nej..det blir särket en lyckad dag..riktigt lyckad! det är vad vi hoppas på iallafall..jag skriver mer om det imorgon, så får ni ha det så bra..för nu vet jag knappt vad jag skriver längre, gah' kramar! ♥

det får bli en strand bild, för jag har verkligen inga nya på denna datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0