en varm dag vid havet.

jag har ju inte bloggat någonting idag, som ni har märkt, dåligt av mig..men min och alice familj har legat på stranden hela dagen idag..så mysigt! det har varit bra väder idag, riktigt bra! sol är härligt..det var rätt kallt i vattnet faktiskt..så det var ju inte så bra, men skönt när man skulle svalka sig lite ju..vi beställde en pizza som vi åt på stranden med, mumma! sen har vi ätit glass med som ni ser på bilderna, så gott! jag älskar verkligen glass, så mycket som det bara går! särkilt på sommaren.. men ja iallafall,  vid 4 tiden gick jag och alice tillbaka till stugan, vi skulle kolla på vå film som vi hyrde igår, äntligen midsommar den var inte särkilt bra, men helt okej..men inget vi tipsar om iallafall, nu ska vi snart gå ut och gå en lång runda, så skönt..har det bra!

här är tre bilder från dagen, när vi åt glass..hihi!

mamma och jag. ♥

pappa.♥

alice familj och min familj.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0