en helg i åhus,med min bästavän.

godmorgon!
har ni sovit gott? det har jag gjort rättså..fast natalie väckte mig med ett sms,
mitt i natten.. 'någon som är vaken' jag vaknade ju såklart,men somnade om sen..
jag gick upp redan vid 8, det gick verkligen inte att sova..men ändå var jag hur trött som helst,
gick och la mig en stund efter frukosten iallfall..sen tog jag ett morgondopp i poolen,skönt!
jag vet inte vad som händer idag, ingen aning..jag ska nog bara vara hemma med mamma,
packa till åhus och sånt.. ska ju dit med alice nu i helgen, vi åker ikväll och är borta till söndag,
det ska bli kul! jag brukar vara där rätt ofta med alice på sommaren,i hennes sommarstuga..
det är så kul att vara där särkilt med alice, vi har det alltid så bra där..tillsammans!
just nu snackar jag med ajla på msn..men jag funderar på att gå ut lte till,
men jag tycker det är riktigt kallt ute..haha? hoppas på att det blir varmare ju..
slänger in en bild på mig,när jag precis badat..vi hörs senare, kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0