detta är sommaren,som vi har längtat efter.

godmorgon! ♥
det kanske är lite sent att säga nu..när klockan är 12, vaknade för 2 timmar sen ungefär..men iallafall haha!sen dess har jag ätit frukost,solat..och hunnit med ett dopp i poolen, det var så himla varmt i solen, svettades hur mycket som helst..det är 35 grader ute och klockan är inte alls mycket ännu..detta är sommar! igårkväll åkte jag med pappa en runda på motorcyklen vid 9tiden..härligt! ja, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra än..pappa och jag kanske åker till urshult lite,till min bror då,men vi får se lite..mormor och morfar kommer till oss också, vi hörs sen, när jag vet lite mer om dagen, kramar! ♥

bild på mig när jag ligger och solar..haha! härligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0