detta är sommar på ritkigt.

nu har jag packat klart allt till åhus..duschat och gjort mig iordning lite..
jag har ju sprungit runt i bikini hela dagen idag med..som alla andra dagar,
men det är så himla skönt att kunna göra det..iallafall så kom alice till mig idag,
hon kom en timme försent än vad hon sa, jag trodde ju det hade hänt något,
men det hade det som tur var inte.. hon var väll bara sådär lite slö idag,
men vi låg i poolen idag med..solade, åt bullar,skrattade..och bara hade kul!
alice, det finns inget som är bättre än vad du är.. det svär jag på!
hon cyklade iallafall hem för en halvtimme ungefär,så jag har ju hunnit med att duscha,
och packa som sagt..jag ska nog snart gå ut snart..till mamma och prata lite,
fast först ska jag kolla vidare här.. och lyssna på musik..vi hörs senare, kramar!

jag just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0