det är tur jag har dig,vid min sida.

alice cyklade precis hem..jag har varit med henne hela dagen idag,härligt!
vi har haft det hur bra som helst..skrattat tills vi inte kunde andas..ungefär,
haha..vi cyklade ju ner til näset vid 12tiden idag,hade med oss massa fika och gott,
eller en heldel gott med oss..vi är ju rätt tjocka ibland, som ni kanske märker,
vi solade pratade..tog lite kort, jag badade faktiskt..bland fiskarna!
det var lite läskigt..vid 2tiden cyklade vi hem till mig, tog oss ett dopp i poolen,
eller dopp och dopp..vi var i en bra stund, låg där och flöt på madrassen..mysigt!
du är för bra för att vara sann..min älskadebästavän, det är tur jag har dig..
som ni kanske förstår, så har min dag varit så bra som den bara kunde bli,toppen!
jag hoppas ni har haft det lika bra? det kommer lite bilder senare från dagen,
och lite andra inlägg..om några timmar, för jag tror jag ska ut i solen nu..
ni får ha det så bra, så hörs vi.. kramar! ♥

det får bli en bild från näset..där vi var,det kommer fler sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0