blåsigt och kallt.

godmorgon!
även fast klockan är över 12..vädret är inte alls bra, så vi sitter alla inne..visst, lite glad kan man ju vara för det regnar ju inte längre..men det är kallt och det blåser och sånt, känns som det är höst..usch! men solen och värmen kommer nog tillbaka snart hoppas vi på..det har ju ändå varit hur varmt som helst varje dag nästan än så länge, vi funderar på att åka och bowla, det är ju inte fel än sån här dag, men vi får se helt enkelt..något händer väll snart, jag har egentligen inte så mycket att skriva..vi har det hur bra som helst här i åhus, mysigt och skönt! har ni med det bra? ja, jag skriver mer senare idag, tror jag.. ni får ha en bra dag, för det ska jag ha..kramar!

webbcam bild tagen för någon minut sen..inte den bästa, men den duger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0