beach handboll.

dåligt bloggande jag vet det..men jag och alice sitter knappt vid datorn alls, vi är ute hela dagarna känns det som..sen igår kväll orkade jag faktiskt inte..men iallafall så kom ju jag till åhus i måndags då, framme vid 11..då stack jag och alice direkt till beach handbollen mötte natalie och louise, som jag har saknat dom! det var hur kul som helst att träffa dom..sen har jag,alice och natalie kollat på louise både måndags och tisdags..vi har haft det så bra så! idag har alice och jag varit lite och tittar på beach handbollen..94;or från tingsryd var det så vi var ju tvungna att kolla haha! sen har vi badat,skrattat och haft kul! nu ska vi nog snart äta,fast först ta lite kort..ja, ni får räkna med dålig uppdatering, men bara så nu vet.. jag lever! hihi, har det så bra.. kramar! ♥

här är jag och alice på stranden..tagen från igår, du är mitt allt, bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0