alltid lika svårt med rubriker.

dåligt med uppdatering idag och sen med..men redan vid 12 idag åkte jag,mamma och pappa till min bror,maria linus och milo..träffade dom och så, kul! sen åkte vi till tingsryd för mamma skulle handla mat, finns det något värre än mataffärer? nej jag tror inte det..så himla segt! ja iallafall, sen kom vi hem vid 3 tiden tror jag, sen började det åska och blixtra för fullt..nu har det precis slutat, så jag passar på med att skriva ett inlägg,jag tror jag ska städa mitt rum nu..för det var ett tag sen nu, lika bra att ha det gjort..haha! sen hoppas vi på att den där åskan aldrig mer kommer tillbaka, eller iallafall inte mer nu på länge..hihi! vi hörs sen, kramar!

2 bilder från när jag var hos min bror..

bror och linus ♥

milo ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0