25 december.

Jag kom hem från farfar för en timme sen ungefär, där min faster, kusin och kusinbarn och alla var..åt och pratade var väll det vi gjorde,jag myste med mina kusinbarn såklart! nu är det bara denna kvällen med, sen ska jag äntligen fira jul, som jag längtat efter mina julklappar och att träffa släkten med såklart! mysigt värre! och på måndag åker jag nog in till stan med mamma och pappa en runda, jag har fått massa pengar av farfar,farbror och min faster idag och igår..så lite har jag fått, sen kunde jag inte låta bli att öppna någon julklapp på julafton, hihi! imorgon ska jag iallafall ta en hel del bilder när vi firar vår jul, så dom kommer väll upp imorgon eller på måndag! nu ska jag gå ner och kolla på film med mamma och pappa, ni får ha det så bra, kramar!


två bilder på mina fina kusinbarn ♥ fast jag fick ingen bild på Simone..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0