super bra helg.

Jag kom precis ut från en varm dusch, riktigt skönt! jag har inte varit hemma på hela dagen, vi har tränat med tgt till julshowen som är på lördag..det har iallafall varit kul! eftersom jag inte har bloggat något på hela helgen, så kan jag berätta om den nu..i fredags gick jag med Ajla hem, lite senare vid 5tiden gick vi till Annie och där var Emmy också, då började vi göra oss i ordning till balders, vi tog bilder med..( dom kommer upp någon dag när jag har fått dom av Annie ) vid 7 åkte vi bussen till balders.. det var rätt segt där i början, så vi satt mest och pratade och så, men sen blev det bara roligare och roligare, så när det hade gått någon timme och mer så hade vi hur kul som helst! super bra kväll..vi var hemma vid 1 vi tänkte kolla på en film, men vi var trötta så vi gick och la oss lite över 2..i lördags så vaknade jag ju upp hos Annie, med Ajla med..vi hann inte göra så mycket, jag åkte hem vid 12..men iallafall tack för helgen, den måste vi göra om snart! vid halv 6 så åkte jag, mamma och pappa till Urshult, för vi skulle passa Linus..så det gjorde vi, det är alltid så roligt med honom! så kvällen där var bara bra, super den med! nu är hela helgen slut igen, det är inte lika kul..men jag får se det positivt.. för snart,alldeles snart så är det jullov..så det ska jag nog klara! nu ska jag gå ner och titta på idol eftersom jag missade det i fredags, ni får ha det så bra, kramar!
här kommer två bilder från igår kväll en på Linus och en på mig och Gizmo ♥


min fina och alldeles underbara brorson!

mys med vovven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0