kreativum med klassen imorgon.

nu har jag precis ätit och även pluggat till so provet och på no läxan..så jag kan det mesta nu, yes! så nu sitter jag här och lyssnar på jay med like a prayer..jag älskar verkligen när han sjunger den,eller egentligen allt han sjunger överhuvudtaget.. att man bara kan vara så sjukt bra som han! han var helt klart utan tvekan värd att vinna idol! annars så har det inte hänt så mycket idag,jag har varit i skolan som alla andra dagar i veckorna..imorgon är det redan torsdag igen och då ska vi åka till kreativum med vår klass och två andra klasser, jag har varit där flera gånger innan på skolresor och sånt, så det är väll inget jag ser fram emot direkt men det är bättre än att vara i skolan iallafall, får väll se det så..nästa vecka går vi bara i skolan måndag och tisdag och dom dagarna ska vi inte jobba och så, utan ha mer 'roliga' grejer..sen kommer det efterlängtade jullovet som alla har längtat efter! jag måste köpa julklappar med så jag Alice och Sara åker in till stan på lördag och fixar det, ska bli kul! nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sen krypa ner i soffan och kolla på tv.
ni får ha det så bra så hörs vi..kramar!


Här får ni en bild på Alice och Sara, älskade bästa vänner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0