spelat kubb.

kom precis in nu, vi har varit ute och spelat kubb..det gick väll inte så bra för mig,mamma och mormor i början, men sen gick det bättre, haha! kul var det iallafall..mormor har bakat blåbärspaj som vi ska äta nu, mumma! med vaniljsås och allt, så himla gott! hihi..senare ikväll händer det nog inte så mycket mer, ska nog se vilka som sjunger på sommarkrysset om det är några bra med..brukar ju inte kolla på det men ja, imorgon blir det att träffa sara, inte träffat henne på hur länge som helst..så jag saknar henne verkligen nu! så vi har väll mycket att prata om nu, nej, nu ropar dom på mig, så bäst jag går..haha! kramar!

en bild på mig och mormor när vi spelade kubb..världens bästa mormor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0