nu är jag tillbaka.

hej på er!
har ni saknat mig? haha..lite kanske? men det har faktiskt varit skönt att vara utan bloggen ett tag, att inte blogga flera inlägg varje dag..det kommer jag nog inte göra framöver heller lika ofta som jag gjorde innan,det tror jag ju inte..men jag gör det när jag känner för det, och har något att skriva om..iallafall så har min helg tillbringats med alice och sara..vi har haft det helt perfekt,sara och jag sov hos alice igårnatt..himla trevligt var det! vi kollade på film,pratade och så..nu är ju helgen över, vilket känns hur trist som helst..skolan börjar imorgon,upp vid halv 7..usch! jag är redan trött på skolan..första veckan var ju egentligen rätt slapp eftersom det var den första, så denna lär bli värre..men det är ju inget att göra åt, får göra det bästa av det..på tisdag ska vi till korrö med klassen,sover där tills onsdag..det blir nog kul, tror jag! annars då? nej inget nytt alls..vi hörs väll imorgon kanske? eller någon annan dag..
har det bra, kram! ♥


Kommentarer
Postat av: alice

sv: hihi, äntligen linnea! :D

2010-08-29 @ 20:53:32
URL: http://aliceemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0