hos mormor och morfar.

nu är jag hemma hos mormor och morfar..med mamma och pappa, precis fikat bullar och kakor, himla gott! vi var i ronneby innan lite, mamma och jag gick och kollade i några affärer bara, dom stängde ju vid 2..men jag hittade ett par nya jeans, (visar dom när jag är hemma) tog med mig datorn faktiskt, så jag kunde blogga lite medans jag är borta, bra va? vi stannar här nog till rätt sent ikväll skulle jag tro, men det kommer lite inlägg ikväll fast jag inte är hemma, men nu ska jag prata lite med mormor och morfar, ni får ha det så bra.. så hörs vi, kramar!♥

jag just nu, fick bli en webcam bild, eftersom jag inte har några andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0