ett sista dopp i poolen.

jag cyklade ju upp till alice idag på morgonen, vid 12tiden eller något sånt..vi gjorde egentligen ingenting, bara pratade och så..tog en glass, vid 3 fick för oss att vi ville ta ett sista dopp i min pool, vi badade där varje dag i 2-3 veckor i början av sommaren, sen nu har vi inte badat där en enda gång, så det var väll dags..jag tyckte det var totalt iskallt, så två dopp sen gick jag upp..haha! så vi badade inte speciellt länge, ja nog om det..nu skulle alice träna fotboll så hon gick hem..jag vet inte vad jag ska göra nu, blir väll att sitta här en stund, om det inte regnar ikväll, alltså om det blir rätt svalt och skönt ute, så sticker jag ut med mamma och springer en runda..vi hörs senare, kramar!

en bild på mig och alice från nån minut sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0