13:e augusti 2010.

godmorgon!
har ni sovit gott inatt? det har verkligen inte jag gjort..vaknade mitt i natten vid 4, av att det åskade och blixtrade..nära var den ju med, usch! så det gick ju verkligen inte att sova..varje gång det small trodde jag det skulle slå ner i huset, haha..gah' tur att det är över nu! ja nog om det..jag vaknade vid halv 10 idag, var väldigt trött..men jag gick upp och åt frukost iallafall, nu har jag fixat mig lite..klätt på mig, satt upp håret och allt..skönt det! idag kanske det blir att åka till mörrum, till några vi känner där..men jag vet inte riktigt än, vi får väll se..annars har jag ingen aning om vad jag ska göra, sommaren är ju över nu känns det som..det är ju fortfarande varmt, men inte så så man kan ligga vid havet och sola och bada..som man vill göra,jag vill verkligen utomlands nu, på höstlovet..gud vad skönt det skulle varit, men vi var ju i grekland i våras, så det blir nog inget med det..haha, jag får hoppas på att det blir av nästa år istället!
 vi hörs senare..kram!

en gammal bild, eller ja..några månader iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0